Известие

Collapse
No announcement yet.

Автоматична скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Автоматична скоростна кутия

    Здравейте, колеги. Забелязах тези дни, че от семеринга на полуоскота има теч на масло. Ще го сменям тези дни и да попитам маслото, което изтече при демонтажа на полуоскота само в специализиран сервиз ли може да се допълни/смени или си има някаква пробка като при механична кутия? И какъв вид е маслото, че в аутодата не намирам инфо.
    Колата е 2.4 jtd 175к.с., кутията е AISIN, 5 степенен автоматик.
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

  • #2
    Маслото е примерно Mobil ATF 3309.
    При откачане на полуоска на въпросният 5 степенен Айсин не изтича дори капка масло!
    Маслото се налива през щеката - малка пластмасова зелена, ниско долу в предната част на кутията, трудно достъпна.
    Точи се от стандартна пробка ниско долу отпред на кутията.
    Изтича около 2.9-3.0л., толкова се и налива.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
      Маслото е примерно Mobil ATF 3309.
      При откачане на полуоска на въпросният 5 степенен Айсин не изтича дори капка масло!
      Маслото се налива през щеката - малка пластмасова зелена, ниско долу в предната част на кутията, трудно достъпна.
      Точи се от стандартна пробка ниско долу отпред на кутията.
      Изтича около 2.9-3.0л., толкова се и налива.
      Мерси, колега. Само че не мога да извадя вътрешното каре. Не мърда. Някаква тънкост има ли? И последно филтъра на кутията на лесно достъпно място ли е?
      Last edited by Tasho; d.m.y г., 14:05.
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • #4
        Филтъра на кутията е недостъпен без разглобяване.
        Забрави че го има.
        Чашата на вътрешното каре се вади с кози крак и почукване от кутията.
        Само на канал или крик.
        Нивото на маслото се гледа на 70С температура на същото,гледа се с МЕС
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
          Филтъра на кутията е недостъпен без разглобяване.
          Забрави че го има.
          Чашата на вътрешното каре се вади с кози крак и почукване от кутията.
          Само на канал или крик.
          Нивото на маслото се гледа на 70С температура на същото,гледа се с МЕС
          Много благодаря!
          Алфа...всичко друго е компромис!
          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

          Comment


          • #6
            Колеги, кутията ми направи следният номер. В неделя в дъжда се прибирам и спирам и поставям лоста на положение Р и в същият момент на дисплея на таблото и долу на лоста започна да се сменя Р - R и да пищи все едно е на задна. Изгасих колата, обаче не ми даде да извадя ключа. Пак я запалих пак същата история, а колата си е на паркинг не мърда. Покарах я кутията перфектно включва скоростите. Успях да я излъжа да извадя ключа - дръпнах го веднага след изгасянето и пак си пищя 10 сек все едно е на задна и си щракаше нещо през това време в контактният ключ и на лоста. Закарах я в сервиз за автоматични скорости на другия ден, обаче като отидох там все едно нищо не е било. На диагностиката нищо. Хората като им описах проблема първият им въпрос беше "Мокрили ли сте я?" Тази сутрин беше пак доста влажно и пак за малко ми направи този номер. Някъде из форума бях чел, че имало букса, която била на кофти място и се навлажнявала, но не намирам темата. Някой да сподели мнение или пък да помогне с някакво предположение или с местоположението на буксата? Благодаря Ви предварително!
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • #7
              Знам къде най вероятно е проблема. Скоро може да очакваш да започне да гори и бушон. Обади ми се по телефона да ти дам повече инфо, че е дълго.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                Знам къде най вероятно е проблема. Скоро може да очакваш да започне да гори и бушон. Обади ми се по телефона да ти дам повече инфо, че е дълго.
                А телефон ще ми дадеш ли, колега?
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • #9
                  Благодаря на колегата SCRAPERA за изчерпателното обяснение и помощта. Ще напиша с няколко изречения решението на проблема и напътствията на колегата.
                  Както ми каза той проверих буксите на компютъра в колата за окисляване. Нямаше нищо там - всичко е сухо като барут. Обаче на кутията в двигателният отсек има букси. Погледнах ги просто информативно. Бяха целите в прах и мръсотия и някакви такива омаслено-мокри. Позачистих леко кабелите и какво да видя - на първо четене видях четири без изолация на места, допрени един до друг. Пораздалечих ги и проблема изчезна. Утре ще ги ривизирам и трите букси и каквото има оголено ще се опитам да го остраня. Още веднъж мерси, колега!
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • #10
                    Между другото, за да извадиш ключа в такива ситуации, има предвидено едно чопче на кората под патрона. Издърпваш, и вече може да завъртиш ключа леко обратно на часовника и да го извадиш
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment

                    Working...
                    X